Snow-Falling-Effect

środa, 8 czerwca 2016

Rekomendacja Napoju Alkoholowego SOMERSBY

Niedawno zostałam poproszona o opinię na temat napoju alkoholowego SOMERSBY:)

Kilka dni temu doszła do mnie paczka napoju alkoholowego, zakwalifikowana zostałam w kampanii marketingu rekomendacji Streetcom i zostałam Ambasadorem marki SOMERSBY.

Paczka przyszła bardzo bogata, mogłam podzielić się z dużą ilością osób, wszyscy uśmiechnięci kiedy przy wspólnym grilu testowaliśmy Somersby. 

SOMERSBY to marka napoju alkoholowego o smaku jabłkowym, wiem że bywają też inne smaki: jaśminowe, jeżynowe, gruszkowe wszystkie bardzo mi smakowały. SOMERSBY produkowany jest przez koncern CARLSBERGA a wprowadzony został na nasz polski rynek od połowy marca 2012'.
Przetestowany napój jest wyśmienitym orzeżwieniem w czasie upalnego lata, nie na darmo LORD SOMERSBY króluje na polskich stołach. Polacy wiedzą co dobre:)

OCENA wystawiona przez znajomych: bardzo dobry +
Polecam szczególnie osobom nie lubiącym smaku piwa. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz