Snow-Falling-Effect

wtorek, 30 listopada 2010

Ptasie gniazdka.



Dzisiaj imieniny Andrzeja, jako, że mój mąż też Andrzej postanowiłam zrobić mu coś innego, smaczniejszego do jedzonka, zarówno sycące jak i pasujące do "zagrychy":)

POLECAM PTASIE GNIAZDKA:)

*600g mięsa mielonego
*7 jaj ugotowanych
*przyprawy

Mięso mielone doprawić. Rozkładać mini placki-całe jajka kłaść na to i formować kulki tak aby to mięso zakryło jajko:)Obtoczyć w bułce i smażyć;)


Gotujące czerwcówki-obraz-132.jpgGotujące czerwcówki-obraz-134.jpgGotujące czerwcówki-obraz-135.jpg

Andrzejki

W listopadową ciemną noc
Swój los wywróżę sobie,
Bo wróżby dziwną mają moc,
Mówiły mi o Tobie.
****
Łupinka Jabłka za mnie spada,
Oglądam się, literka A,
Andrzeja wróżba przepowiada?
Czy też Adama los mi da?
****
Na A jest imion wiele w świecie
Lecz dla mnie Andrzej urok ma.
Pomóżcie wróżby, wy możecie,
Niechże Andrzeja los mi da.

1 komentarz:

  1. Oj Lena te Jajka wyglądaja smakowicie:D:D:D jak można robić tak wszystkim smaka???:)

    OdpowiedzUsuń