Snow-Falling-Effect

wtorek, 23 października 2012

Ciasto SHREK




Skoro dziś są moje imieninki więc i ciasto niech będzie inne a zarazem pyszne;)

Biszkopt:
5 jajek
5 łyżek cukru
1 cukier waniliowy
5 łyżek mąki pszennej
2 łyżki mąki ziemniaczanej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżki oleju
szczypta soli
Białka ubić ze szczyptą soli, pod koniec ubijania dodawać po łyżce cukier wymieszany z cukrem waniliowym, gdy piana będzie sztywna dodać żółtka i olej  a na sam koniec dodać obydwie mąki przesiane przez sito i wymieszane z proszkiem do pieczenia.
Piec w 170-180* około 20 min.
Na ostudzony biszkopt wylewamy mase 1.
Masa1:
duży zielony kubuś lub pysio
3 budynie waniliowe lub śmietankowe (dla mnie nie ma żadnej różnicy)
Odlewamy 1,5 szklanki soku i mieszamy w nim budyń. Resztę soku zagotowujemy i wlewamy wczesniej przygotowany budyń. Gorącą masę wylewamy na biszkopt.
Na ostudzoną masę kładziemy delicje-ja dałam truskawkowe w białej polewie-PYCHOTA. Na delicje mase 2.

MASA 2:
Śmietanka 30% ja używam Piątnicy 440 ml
1 zielona galaretka
Galaretkę rozpuszczamy w szklance wody. Studzimy. Ubijamy śmitankę i pod koniec ubijania wlewamy ostudzoną galaretkę.
Na masę 2 wylewamy 2 galaretki zielone przyrządzone według przepisu na opakowaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz